Warmte CO2

In de randstad hebben ze een hekel aan Philips, en dat hebben we gemerkt. Het is lastig jagen met onwillige honden zegt het spreekwoord, dat gaat ook op als een project door je strot geduwd krijgt. De strot van de Energie Delfland mensen, wel te verstaan, die gaven de voorkeur aan een andere leverancier en moesten het tegen wil en dank met ons doen, wat voor de werksfeer funest is gebleken. De weerstand was zelfs zo erg dat een ICT medewerker, die een allergie had, op een Philips luchtreiniger het logo had verstopt onder een plakplaatje van een Japans merk.
Lopende het project hebben we (Philips medewerkers) bewezen dat er in Cisco routers een fout zat, die door de Cisco medewerkers ter plekke is bevestigd en verholpen door middel van een totale upgrade. Ook hebben we aangetoond dat een Modbus protocol wordt vernield in een PDH-netwerk, een netwerk topologie die door de Energie Delfland adviseurs opgelegd was. Bijna aan het einde van het project werd een externe projectleider aangesteld, die twijfels had bij de projectaanpak van Philips, en stuurde een Audit team op ons af. Een team dat gewend was te auditeren in de omgevingen van energie centrales heeft ons in drie dagen doorgezaagd over de aanpak en concludeerden in hun rapport dat wij een uitstekende project organisatie hadden!!!
Een vervolg project is ons door de neus geboord om dat werd gesteld dat wij gebruik maakten van het PDH-netwerk. Maar dat was ons immers opgelegd door de Energie Delfland adviseurs!!!